fredag 5 augusti 2011

Jobbar på...

Har medvetet hållit mig ifrån både bloggande, FB, nyheter och annat som stör koncentrationen och arbetet. Har däremot läst en massa om Attraktionslagen, Abraham-Hicks bla. Så intressant!!! Startar var dag med meditation, affirmation och fokus träning - allt med mitt mål i fokus. Det är inte lätt att ställa om sig från olycklig, fattig, överviktig, onöjd mm till lycklig, rik, smal, snygg och nöjd! Men det går absolut. Allt börjar i känslan - känn dig lycklig, definiera dina önskningar och lev i den fulla förvissningen om att det du ber om kommer du att få. Jag söker överflöd, och jag litar på universums lagar - jag har identifierat de saker jag vill ha och nu tänker jag slappna av och släppa in dem i mitt liv - vad gör du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar