söndag 10 juli 2011

Pro - Con...

Har du koll på dina egna för- och nackdelar? Min åsikt i frågan är att det alltid är bra att känna sig själv, både de svaga och de starka sidorna, de man är nöjd med och de man kanske (annan dag...eller nu med en gång) borde jobba med. Att se de sidor man kanske borde förbättra som negativa är egentligen förkastligt för även de bör aktas och hyllas för de är en del av dig! Men är du inte nöjd gör något åt dem!

Jag är kontrollfrak Men väldigt rörig med papper odyl
Jag älskar att prata Men kan vara dålig på att lyssna
Jag gillar förändringar Men kan bli rastlös o otålig
Jag gillar att softa Men bara när jag själv bestämmer när o hur
Jag är bra på att inspirera andra Men kan ibland inspirera mer än folk vill o klarar
Jag är bra på att lyfta andra Men har en tendens att vilja mer än de flesta andra
Jag är bra på att se helheter Jag är ibland slarvig, städar o rensar ogräs random
Jag gillar att shoppa Men kan fortfarande få penga-ångest ibland

Listan kan göras lång, men jag är nog lite kluven i mitt jag helt enkelt... :/
Hur dan är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar