tisdag 28 december 2010

Rastlös & ocharmig

Är sjukt rastlös! Kan bero på att jag inte varit annat än hemma i drygt en vecka nu - först fick jag ryggskott och sedan en dunder förkylning (så går det när man slarvar med sitt Korngräs!). På toppen av det har vi ju som alla vet firat jul. Vi har haft en lugn och skön jul (tills sambons söner kom i lördags...) Men det har varit alldeles för mycket tv-tittande (mannen i livet fick en ny tv) och alldeles för mycket godisätande - och så knappt någon utevistelse pga sjukdom och kyla. Så nu har jag nått stadiet då det, trots att jag fortfarande mår piss, är hysteriskt rastlös! Oj vilken trevlig människa jag känner att jag är - NOT!
Så färdig gnällt för denna gången...

Vad har jag så roat mig med de senaste dagarna (förutom godis & tv)? Jo jag har letat hus på Kreta! Det är bra för själen och för målfokuset. Det finns så mycket fint att jag skulle kunna flytta dit NU! Ser fram emot dagen då det blir av på riktigt... Nu gäller det bara att "hålla i hatten", vara öppen för de tillfällen som ges, tro på drömmen och att den kommer att bli verklig och så köra på med 100% målfokus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar