tisdag 7 september 2010

Höst...


... betyder här på landet förrymda jakthundar som yr runt i skogen, och på vår tomt. Hade väl inte varit något större problem om det inte var som så att vi hade ett gäng mindre hundvänliga hundar, men men hitentills har det gått bra. Fast alla hundar borde vara som den som sprang runt här nu på morgonen, för vart steg han sprang så skällde han! Gick ju inte att missa var den hunden var. Väldigt praktiskt!

Återkommer till det ofta och lär göra det igen - jag måste lära mig att få struktur på livet. Google har ett antal hjälpmedel som jag gärna använder mig utav - ett av dem är att man kan dela med sig av sin kalender och dess inbokningar. Jag tänkte som så att om jag skriver in ALLT jag ska göra i den och sedan delar med mig av den till någon som jag inte vill visa mitt strukturerade jag för så kanske det kan få mig att hålla mig på banan... Eller hur låter det? Är ju inte så att jag inget gör, tvärt om, men det ploppar ju upp nya roliga, intressanta, spännande saker hela tiden. Och ALLT vill jag göra, och ALLT vill jag lära - och gärna NU!

Idag ska jag iaf gå igenom vår 100-lista och fila på ett hemsideförslag (eller inte fila - göra klart!) - sedan har jag visst blivit utbjuden på lunch av min man. Vi ska festa loss på Ullareds nya Thai-restaurang :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar